Blog SALES HR


Dla pracodawców

  • Dla pracodawców

    Rywalizacja w miejscu pracy

    Rywalizacja w pracy to zjawisko, które ma zarówno pozytywne, jak i negatywne aspekty. To zupełnie naturalne, że pracownicy rywalizują między sobą, jednak zdarza się, że zdrowe współzawodniczenie zamienia się w mobbing utrudniający funkcjonowanie firmy.

    Czytaj więcej
  • Dla pracodawców

    Praca hybrydowa — czym jest? Wady i zalety

    Hybrydowy system pracy zyskał popularność w ostatnich latach jako rozwiązanie pośrednie między pracą w domu a pracą w biurze. System hybrydowy nie jest możliwy do wdrożenia w każdej branży, jednak cieszy się coraz większą popularnością na rynku pracy. Analizujemy pozytywne i negatywne aspekty pracy hybrydowej.

    Czytaj więcej
  • Dla pracodawców

    Leadership — co to jest i jaką funkcję pełni w firmie

    Produktywność pracowników to temat szeroko analizowany w biznesie. Liczne badania potwierdziły, że określone warunki pracy korzystnie wpływają na zaangażowanie zatrudnionych, co przekłada się również na lepsze wyniki. Jednym z zagadnień dotyczących środowiska pracy jest kwestia zarządzania pracownikami. Leadership w dużym skrócie to nic innego jak pojęcie opisujące dobrego lidera.

    Czytaj więcej

Dla kandydatów

  • Dla kandydatów

    Jak być asertywnym w pracy?

    Treningi i szkolenia z asertywności w pracy cieszą się sporym zainteresowaniem nie tylko wśród kierowników, handlowców, managerów, ale i pracowników na mniej eksponowanych stanowiskach. To bardzo pozytywne zjawisko, bowiem asertywność w pracy zawodowej odgrywa ważną rolę w osiąganiu sukcesu, budowaniu zdrowych relacji zespołowych oraz w kształtowaniu pozytywnego wizerunku zawodowego. Dowiedz się, czym jest asertywność, jak ją praktykować jak bardzo może wpłynąć na dobrostan jednostki i zespołu.

    Czytaj więcej
  • Dla kandydatów

    Dobre relacje w pracy – jak o nie dbać?

    Badania psychologiczne potwierdzają, że harmonijne i wspierające środowisko pracy pozytywnie wpływa na zaangażowanie pracowników oraz redukcję poziomu stresu i absencji. W tym artykule przyjrzymy się znaczeniu dobrych relacji interpersonalnych w miejscu pracy i przedstawimy kilka rekomendacji, jak o nie dbać.

    Czytaj więcej
  • Dla kandydatów

    Prokrastynacja – co to jest i skąd się bierze?

    Czy przełożenie na późniejszy termin realizacji jakiegoś zadania, odwleczenie decyzji w czasie lub uczucie przemożnej niemocy, gdy trzeba sprostać jakiemuś wyzwaniu, jest już patologiczną prokrastynacją? Oczywiście, że nie! Takie sytuacje mogą zdarzyć się każdemu, nawet najlepiej zorganizowanej osobie. Kiedy zatem przekładanie spraw na później staje się problemem, którym należy się zająć? Jak walczyć z prokrastynacją (a raczej: zaradzić jej objawom)?

    Czytaj więcej