Blog SALES HR


Dla pracodawców

  • Dla pracodawców

    Umowa o pracę na okres próbny – co powinien wiedzieć pracodawca?

    Okres próbny w pracy ma pomóc firmie oraz świeżo przyjętemu pracownikowi bliżej się poznać i podjąć decyzję o ewentualnej dalszej współpracy. Jest to decydujący czas dla organizacji – badania pokazują, że 31% pracowników rezygnuje z pracy w ciągu pierwszych 6 miesięcy, z czego aż 68% odchodzi w trakcie pierwszego kwartału. O co powinien zadbać pracodawca, aby nie narazić się na taki scenariusz? Jak zmieniły się w ostatnim czasie przepisy dotyczące zatrudniania na okres próbny? Sprawdź!

    Czytaj więcej
  • Dla pracodawców

    Co to jest Entry Interview?

    W nowoczesnych firmach inwestuje się sporo czasu, ale i pieniędzy, aby wprowadzenie nowozatrudnionego do firmy przebiegło jak najlepiej. Skąd jednak wiadomo, że ów wysiłek nie idzie na marne? Jak sprawdzić, czy założenia postawione przez dział HR i menedżerów rezonują z potrzebami nowych pracowników? W tym artykule odpowiemy na to pytanie: co to jest entry interview.

    Czytaj więcej
  • Dla pracodawców

    Jak stworzyć system premiowy w firmie?

    Jaki system premiowy sprawi, że pracownicy będą pracować bardziej efektywnie, z większym zaangażowaniem? Co wpłynie na zwiększenie ich satysfakcji z pracy? W jaki sposób zaprojektować kryteria premiowania, aby były sprawiedliwe i wspierały cele całej organizacji? W tym artykule zebraliśmy najważniejsze informacje związane z budową systemu premiowego i dobre praktyki, którymi z powodzeniem możesz się inspirować.

    Czytaj więcej

Dla kandydatów

  • Dla kandydatów

    Zainteresowania w CV, czyli jak opisać hobby w życiorysie

    Podczas rekrutacji pracodawcy otrzymują dziesiątki, a nawet setki zgłoszeń, dlatego też warto zrobić wszystko, aby zostać zauważonym. Dowiedz się, jak opisać swoje zainteresowania, o czym warto wspomnieć, a czego lepiej unikać.

    Czytaj więcej
  • Dla kandydatów

    Referencje – czym są i jak je uzyskać?

    Dobre opinie od byłych współpracowników są jednym z tych elementów, które mogą zaważyć na decyzji o zatrudnieniu kandydata. To dzięki nim pracodawca upewni się, że może na wybranej osobie polegać, i że stanie się ona zaangażowanym, lojalnym pracownikiem. Dowiedz się, czym są skuteczne referencje z pracy, dlaczego warto o nie zabiegać i jak uzyskać rekomendacje z firmy.

    Czytaj więcej
  • Dla kandydatów

    Analityk sprzedaży – zakres obowiązków i zarobki

    Rola analityka sprzedaży ma fundamentalne znaczenie dla zespołów zajmujących się sprzedażą, marketingiem, IT czy user experience. To właśnie dzięki ich pracy możliwe jest kreślenie strategii i planów rozwoju organizacji. Z tego artykułu dowiesz się, czym zajmuje się analityk sprzedaży, na jakie zarobki może liczyć w obecnej sytuacji rynkowej oraz jakimi predyspozycjami powinien wykazać się kandydat na to stanowisko.

    Czytaj więcej