Dla kandydata

Sprawdź oferty pracy najlepiej dopasowane do Twoich kompetencji. Nawiąż kontakt z pracodawcami i aplikuj na wymarzone stanowiska. Rozeznaj się w realiach rynku pracy i sprawdź najświeższe branżowe doniesienia.

Sprawdź także niezbędne informacje dotyczące rekrutacji. Dowiedz się, jak wygląda jej przebieg i jak odpowiednio się do niej przygotować. Zwiększ swoje szanse na znalezienie wymarzonej pracy.

Zapoznaj się z informacjami skompletowany przez naszych specjalistów i zaaplikuj na interesującą Cię ofertę.

REKRUTACJA

Jak wygląda i przebiega rekrutacja

By prawidłowo przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, warto oswoić się z tym, jak przebiega proces rekrutacyjny. Nasza agencja rekrutacyjna umożliwia swobodę działania nie tylko pracodawcom, ale i potencjalnym pracownikom. Określamy jasne zasady, według których przeprowadzamy rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami.

1
Rozmowa telefoniczna z rekruterem
2
Przesłanie aplikacji kandydata do firmy docelowej
3
Rozmowa telefoniczna z firmą docelową
4
Zaproponowanie oferty pracy

OFERTY PRACY

Szukasz pracy na wymarzonym stanowisku? U nas znajdziesz oferty pracy dopasowane do Twoich kompetencji.

Jeśli czujesz, że doskonale pasujesz do poszukiwanego profilu pracowniczego – sprawdź bieżące oferty i wyślij swoją aplikację.

Wyślij aplikację

Zainteresowała Cię jedna z naszych ofert? Wyślij nam swoje CV, a nasi specjaliści zajmą się wszystkimi kwestiami związanymi z rekrutacją

Wgraj swoje CV

BLOG

Artykuły i poradniki dla kandydatów

Od czego zależy skuteczne działanie zakończone sukcesem? Od odpowiedniego przygotowania! Skorzystaj z naszej gotowej bazy wiedzy, która jest poszerzana o cenne informacje zarówno z perspektywy pracodawcy, jak i pracownika.

ZOBACZ WSZYSTKIE

  • Jak Byc Asertywnym W Pracy

    Jak być asertywnym w pracy?

    Treningi i szkolenia z asertywności w pracy cieszą się sporym zainteresowaniem nie tylko wśród kierowników, handlowców, managerów, ale i pracowników na mniej eksponowanych stanowiskach. To bardzo pozytywne zjawisko, bowiem asertywność w pracy zawodowej odgrywa ważną rolę w osiąganiu sukcesu, budowaniu zdrowych relacji zespołowych oraz w kształtowaniu pozytywnego wizerunku zawodowego. Dowiedz się, czym jest asertywność, jak ją praktykować jak bardzo może wpłynąć na dobrostan jednostki i zespołu.

    Czytaj więcej
  • Jak Dbac O Dobre Relacje W Pracy

    Dobre relacje w pracy – jak o nie dbać?

    Badania psychologiczne potwierdzają, że harmonijne i wspierające środowisko pracy pozytywnie wpływa na zaangażowanie pracowników oraz redukcję poziomu stresu i absencji. W tym artykule przyjrzymy się znaczeniu dobrych relacji interpersonalnych w miejscu pracy i przedstawimy kilka rekomendacji, jak o nie dbać.

    Czytaj więcej

Faq

Chciałbyś rozpocząć współpracę z nami, lecz potrzebujesz więcej informacji na temat naszych usług? Sprawdź poniższe zestawienie pytań najczęściej zadawanych przez naszych klientów i dowiedz się więcej już teraz.

Jak powinno wyglądać i co powinno zawierać dobre CV?
CV to Twoja wizytówka na rynku pracy. Od tego, jak je przygotujesz w dużej mierze zależy to, czy potencjalny pracodawca zadzwoni właśnie do Ciebie.
Jest wiele teorii dotyczących tego, jak Tworzyć CV i co powinno zawierać.
W każdej z nich na pewno zobaczysz informacje o tym, by CV było przejrzyste i łatwe do rozszyfrowania, powinno zawierać krótki opis tego, czym się zajmowałeś dotychczas na poszczególnych stanowiskach.
Co jeśli mam słabszy język obcy niż wymagany w ofercie?
Warto to dokładnie sprawdzić! Weryfikujemy języki obce w trakcie kilkuminutowej rozmowy telefonicznej. Czasami może się zdarzyć, że zbyt surowo się oceniasz.
Jeśli jednak rzeczywiście języki okażą się słabym punktem, poznasz swój poziom i będziesz wiedział, nad czym warto pracować i co poprawić.
Co zrobić, jeśli nie mam doświadczenia w danej dziedzinie lub branży?
Wielu z naszych klientów szuka właśnie takich osób. Często znajomość języków obcych, zaangażowanie i chęci do pracy są dużo ważniejsze niż doświadczenie. Jeśli nie boisz się wyzwań, to na pewno sobie poradzisz. Każdy pracownik zaczyna pracę od gruntownego szkolenia, na którym uczysz się przedmiotu swojej pracy, systemów, na których firma pracuje oraz poznajesz swoich kolegów, którzy są najlepszym źródłem wiedzy stosowanej w praktyce.
Jak wygląda weryfikacja lektorska?
Weryfikacja językowa to krótka, kilkuminutowa rozmowa telefoniczna, w trakcie której lektorka zada Ci serie kilka pytań. Nie musisz się obawiać, – pytania są proste, dotyczą spraw codziennych: obecnej pracy, hobby, czasu wolnego.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Wszystko zależy od stanowiska, na które aplikujesz.
Opisany poniżej schemat powtarza się dość często, więc weźmy go za przykład.
Zaczniesz od kilku- lub kilkunastominutowej rozmowy telefonicznej z rekruterem – jeśli dobrze wypadniesz podczas takiej rozmowy (włączając w to weryfikację Twojego języka) i Twoje oczekiwania pokrywają się z oczekiwaniami firmy, Twoja aplikacja zostanie przesłana bezpośrednio do firmy, która Cię zainteresowała. W przeciągu kilku dni firma skontaktuje się z Tobą na rozmowę zapoznawczą. Końcowym etapem jest rozmowa z managerami bądź liderami – to Twoi potencjalni przełożeni. Jeśli wszystko po obu stronach przebiegnie pozytywnie, zostanie Ci zaproponowana oferta pracy.
Czy mogę aplikować na kilka stanowisk jednocześnie?
Oczywiście! Jeśli tylko spełnisz wymogi każdej z ofert, możemy wysłać Twoją aplikacje w kilka miejsc. To zdecydowanie zwiększy Twoje szanse na otrzymanie pracy.
Co zrobić, jeśli stanowiska są niższego szczebla niż te, na których pracowałem?
Zatrudnienie na odmiennym, nieco niższym stanowisku wcale nie oznacza kroku wstecz.
Nie zawsze jest tak, że uda nam się znaleźć pracę na wymarzonym stanowisku. Nie traktuj tego jako porażki. Czasami sytuacja życiowa zmusza nas do tego, aby szukać zatrudnienia, które jest mniej płatne i wymaga mniejszych kwalifikacji, niż te, które posiadamy.
Pamiętaj, że po przyjęciu do pracy po jakimś czasie możesz starać się o awans lub jeśli warunki w firmie Ci nie odpowiadają, w międzyczasie szukać czegoś innego.
Posiadanie jakiegokolwiek zatrudnienia jest lepsze niż jego brak.
Co jeśli mam niezaktualizowane CV?
Koniecznie je zaktualizuj! CV to Twoja wizytówka na rynku pracy. Musi być poprawna i aktualna, aby ułatwić poznanie Twojej osoby i doświadczenia zawodowego.
Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?
Rozmowa rekrutacyjna to zdecydowanie okazja, dla której warto poświęcić trochę czasu na przygotowanie. To, ile czasu poświęcisz zależeć będzie na pewno od specyfiki stanowiska, ale również od Ciebie.
Pierwsza i podstawowa wskazówka to zapoznać się z informacjami o firmie. Warto poczytać o tym, czym zajmuje się firma, na jakich rynkach działa, co tworzy, co ją wyróżnia.
Kolejnym krokiem jest zapoznanie się z informacjami o stanowisku. Warto sprawdzić, czego firma wymaga oraz to co potencjalnie wymaga od swoich pracowników. Jeśli przykładowo- firma wymaga znajomości jakiegoś systemu, zagadnień, czy znajomości języków obcych, warto odświeżyć słownictwo (rekruterskie i branżowe), by nic nas nie zaskoczyło. Jeżeli aplikujesz na stanowisko juniorskie, również Cię to dotyczy. Wszak lepiej wiedzieć więcej niż mniej. Dzięki temu zdecydowanie zrobisz dobre wrażenie i zostaniesz zapamiętany.
Co zrobić, jeśli żadna oferta nie odpowiada mojemu profilowi?
Odpowiedz na kilka pytań i zostaw nam swoje CV w bazie kontaktowej. Jeśli pojawią się oferty, które mogą Ci się spodobać, skontaktujemy się z Tobą.
Jak i gdzie wysyłać swoje CV?
Przede wszystkim musisz wiedzieć, czego szukasz, żeby sobie nie zaszkodzić i nie tracić swojego czasu.
Szukanie pracy bez celu i planu jest mozolne, często przynosi gorsze efekty i później, niż kiedy mamy jakiś pomysł.
Przede wszystkim zastanów się, w jakiej branży chciałbyś ale też w jakiej.. nie chciałbyś pracować.
Dokładnie czytaj oferty pracy, zastanów się, czy spełniasz wszystkie oczekiwania i czy odpowiadają Ci warunki. Wybierz najlepsze według Ciebie oferty, wyślij CV i czekaj na odzew.
Co to znaczy, że „jestem w bazie klienta”?
Duże firmy prowadzą spis kandydatów, z którymi mają lub mieli kontakt. Jeśli jesteś w bazie klienta, oznacza to, że najprawdopodobniej aplikowałeś bezpośrednio lub za pośrednictwem agencji rekrutacyjnej do tej firmy.
Dlaczego warto założyć konto na portalu LinkedIn?
LinkedIn to portal zrzeszający ludzi związanych z biznesem, własnymi firmami, rekrutacją. To, co Ciebie powinno interesować, to duża ilość rekruterów, która właśnie tam poszukuje pracowników. Twój profil musi być rzetelnie uzupełniony i aktualny.
Możliwe, że jakiś rekruter szuka właśnie Ciebie, więc jeśli jeszcze nie masz tam konta, zachęcamy Cię, aby je tam mieć.
Po co jest Linkedin? Aby budować swoją markę zawodową i dać się dostrzec.
Kogo warto mieć w sieci kontaktów na LinkedIn?
Oczywiście możesz dodać swoich znajomych, rodzinę i współpracowników.
Jednak jeśli szukasz pracy, niezmiernie ważne, aby wśród Twojej sieci kontaktów znalazły się osoby związane z rekrutacją i takie, które szukają pracowników.
Gdzie szukać pracy?
Oczywiście zachęcamy Cię, abyś regularnie zaglądał na naszą stronę internetową, tam pojawiają się wszystkie nowe oferty pracy.