Utalentowani, zmotywowani pracownicy to podstawa sukcesu w biznesie. Jednak pozyskanie takich osób do firmy jest sporym wyzwaniem: najlepsi specjaliści nie poszukują aktywnie pracy, więc nie łatwo do nich dotrzeć. W dodatku, proces selekcji i rekrutacji wymaga czasu i dużego zaangażowania. Dlatego warto to zadanie oddelegować zewnętrznej firmie, zatrudniającej ekspertów branży HR.

SalesHR to agencja rekrutacyjna, która specjalizuje się w wyszukiwaniu kandydatów na stanowiska sprzedażowe, managerskie oraz te związane z obsługą klienta w sektorze SSC/BPO. Nasze, poparte sukcesami, doświadczenie pozwala działać szybko i skutecznie. Jeśli szukasz partnera w rekrutacji, któremu będziesz mógł/mogła zaufać, zapoznaj się z naszą ofertą!

Firma rekrutacyjna SalesHR – pomagamy budować efektywne zespoły

Zobacz, dlaczego współpraca z SalesHR się opłaca:

1. Stawiamy na partnerskie relacje

Jeszcze przed podpisaniem umowy przygotowujemy dla naszych Klientów realną ocenę możliwości oraz rekomendowane rozwiązania. Dzięki temu unikamy niedomówień, oszczędzamy czas naszych Klientów oraz wspieramy ich w budowaniu strategii biznesowych w dziedzinie HR.

Bardzo często podejmujemy się zadań złożonych, z krótkim terminem realizacji, którym nie każda agencja rekrutacyjna będzie w stanie podołać.

2. Doradztwo HR

Współpracując z nami możesz liczyć nie tylko na skuteczną rekrutację pracowników, ale również szeroko pojęte doradztwo. Jeśli będzie taka potrzeba, dostaniesz od nas konkretne rekomendacje, jak zarządzać i pracować z zatrudnionym zespołem, aby rozwijać talenty oraz umacniać pozycję rynkową przedsiębiorstwa.

3. Optymalne dopasowanie

Z sukcesem łączymy zdolnych i sprawdzonych pracowników z pracodawcami. Jako agencja rekrutacyjna pomożemy Ci dotrzeć do takich kandydatów, którzy doskonale odpowiadać będą wymaganiom stawianym przez stanowisko i kulturę organizacyjną, wnosząc do organizacji swoje doświadczenie i talent.

4. Szybkie rezultaty

Posiadamy rozbudowaną sieć kontaktów, spore doświadczenie i wiedzę, a także korzystamy z najnowocześniejszych narzędzi – to wszystko pozwala nam działać błyskawicznie. Najczęściej proces rekrutacji zamykamy w okresie od 2 do 6 tygodni.

Agencja HR Trójmiasto (Gdynia, Gdańsk, Sopot) – wybierz SalesHR

Stoisz przed wyborem firmy HR, której będziesz mógł/mogła zaufać? Zależy Ci na partnerze w rekrutacji z bogatą wiedzą biznesową? Sprawdź nas! Wystarczy, że skontaktujesz się z nami i umówisz niezobowiązujące spotkanie w naszym biurze w Gdyni, Warszawie, Krakowie lub w siedzibie Twojej firmy. W trakcie rozmowy będziesz mógł/mogła poznać naszą filozofię i pomysły, a następnie porównać je z innymi. Nie boimy się rywalizacji ani konkurencji. To tylko motywuje nas do działań.

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami

Zapytania ofertowe:

kontakt@saleshr.pl

Telefon dla pracodawców:

+48 737 176 317

Napisz do nas