Specjalista do spraw marketingu – obowiązki. Jakie są zarobki?

Specjalista ds. marketingu to osoba odpowiedzialna za planowanie, wdrażanie oraz monitorowanie strategii marketingowych, które mają na celu zwiększenie sprzedaży produktów lub usług firmy. Zadania te mogą obejmować różne aspekty marketingu, w tym tradycyjny marketing offline, marketing internetowy, content marketing, social media marketing, e-mail marketing oraz wiele innych. Sprawdź, jakie wyzwania stoją przed kandydatami na to […]

Jak możemy Ci pomóc?

Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami

Zapytania ofertowe:

kontakt@saleshr.pl

Telefon dla pracodawców:

+48 737 176 317

Napisz do nas

Pełna treść zgody.
Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PRIORITY SALE ul. Kazimierza Odnowiciela 14, 31-481 Kraków NIP: 7342730461 (Administrator danych), w celu marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych usług i produktów. Obowiązek informacyjny zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016): informacje o przetwarzaniu przez nas danych, jak również o prawach osób, których dane dotyczą znajdują się w naszej Polityce Prywatności.