Obsługa klienta (języki obce)
W każdym języku. Z całym światem.
W dzisiejszym świecie, obsługa klientów w języku obcym jest istotna z wielu powodów. To między innymi podniesienie konkurencyjności na światowych rynkach, globalizacja biznesu czy zadowolenie klienta który oczekuje obsługi w rodzimym języku.
Języki obce to nasza specjalność.
Powołaliśmy w tym celu zespół lektorski który sprawdza i weryfikuje każdy język obcy u kandydatów, tworząc każdorazowo obszerny raport z oceną od A1 do C2, oceniają kilka kluczowych parametrów podczas rozmowy.
Do tej pory zamknęliśmy ponad 1.200 stanowisk z różnymi językami.
Te najpopularniejsze stanowiska dotyczą obszaru obsługi klienta, stanowisk związanych ze sprzedażą usług, do pomocy technicznej IT oraz do finansów i księgowości.
Przykładowe, zamknięte z sukcesem procesy rekrutacyjne:
01Customer Service with German
02Customer Service with French
03Customer Service with Italian
04Customer Service with Spanish
05Customer Service with Russian
06Customer Service with English
07Customer Service with Dutch
08Customer Service with Turkish
09Customer Service with Russian
10IT Analyst with German
11IT Analyst with French
12IT Analyst with Spanish
13IT Analyst with Italian
14IT Analyst with English
15Sales Specialist with Foreign Languages
… oraz wiele innych stanowisk (finanse/hr/helpdesk) z językami takimi jak:
01Łotewski
02Estoński
03Portugalski
04Chiński
05Arabski
06Ukraiński
07Grecki
08Turecki